reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Lenka Skodronova

Lenka Skodronova

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Išlo vajce na vandrovku a ako kopec iných, skončilo v Londýne. A je šťastné. Veľa vecí sa tu deje, škola, práca, nové zážitky. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

reklama

Nezaradené

Škola a práca v Londýne? Ako to zvládnuť...

Lenka Skodronova

Škola a práca v Londýne? Ako to zvládnuť...

Keď si človek predstaví, že má ísť sám do veľkého sveta, chce to odvahu. Najmä ak má niekto čerstvých 18 a k tomu všetkému ešte začína v tom veľkom svete aj vysokú školu. Ale zvládnuť sa dá všetko.

  • 8. dec 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Prečo študovať v zahraničí?

Lenka Skodronova

Prečo študovať v zahraničí?

Tak ako väčšina mojich spolužiakov, aj ja som sa pekne krásne po maturite dala na výšku. To, že som netrafila odbor, ktorý by ma bavil, bola jedna vec. To, že sa mi celý systém nepáčil, bola druhá.

  • 25. nov 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu